Jag fårstår inte att det är sant...

hej allihopa! :) gud har inte haft tid att blogga gör så mycket annat och skolan, läxor och massa mera! :( ska försöka att blogga mycket! :) men imorgon så kanske jag hinner ska på begravning :( men på lördag så fyller min lilla syster tova år så då ska jag gratta henne sen på söndag så fyller min kusin år och sen på måndag så fyller jag år!!!! :) jag blir tonåring! :) äntligen! (yy) längtar sjukt mycket! :)

men iallafall så måste jag berätta om skolan såklart! ;) haha. skolan var väl okej... vi interdjuvade 6:orna det var roligt! :) för jag karin och emilia skulle göra det eftersom vi har skoltidning på elevensval! :) sen så på idrotten orgenterade vi, jag fanny och karin det var ganska kul! sen efter skolan gick jag hem och tänkte på hur jag ska klä mig imorgon! ;'( men jusst nu så ska jag hitta på något! vi ses! puss:*




Kommentarer
Postat av: therese

fin header ;P

2010-10-02 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0