Sötaste Nilas!♥

Hejhej! :) idag så har man varit på skolan -.- inte kul! sen efter skolan så gick jag hem! :) när jag kom hem så var min kusin lisa här och kennith och NILAS det sötaste!♥ fick hålla i honom men det har jag gjort förut men endå! ;D sen så blev det middag! och just nu tränar jag på engelska läxan som är tills imorgon! ;/ uscha! :DD men nu ska man fråga mamma om man kan få en glass! jusste ni måste veta en sak! min mamma kom hem nån dag men en as stor låda fullt av glass som hon fick gratis av jobbet! as nice! ;D så nå har vi glass så det räker ett tag! puss:*




Kommentarer
Postat av: jennifer

va nice!!!! :D

2010-09-16 @ 16:09:27
Postat av: Matildaz

gott med glass :)

2010-09-16 @ 18:31:05
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0