Snart så är fotbollen över....

Hej allihopa! ;DD igår så spelade jag fotbollsmatch mot frånö och det gick inte så bra ;( men iallafall när jag kom hem så var det mörkt ute och jag gick in och gjorde läxan på engång! hade spanska prov tills idag!

idag så på skolan så har det varit riktigt kul!^^ på idrotten så orgenterade vi och det är tråkigt! ;/ gick med fanii och kariiin! ;D haha det var nåt roligt jag ville skriva bara! :D hade elevens val och jag har skoltidningen fi skrev frågor och sånt.. sen så nästa gång så ska vi interjuva några! naaajs det! men sen fick vi sluta!

nu är man hemma som ni kanske märker! har precis ätit och är prop mätt! kanske ikväll så tittar jag på idas fotbollsträning men det hoppas jag! får se om jag bloggar nåt mera idag eller imorgon! hål utkik! puuusss:*



vi igår kväll! :DD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0