Minne ! :D♥

Hejsan alla söta sockertoppar! :D idag så har jag varit med Alle,Mathilda,Fanny och Elin! jag cyklade till alle sen så ringde vi elin och frågade om han ville vara med mig och alle sen så frågade vi fanny och sen så frågade vi mathilda! :) när dom kom så skrattade vi och körde körragömma! :D hahaha.! sen så tog vi lite kort också! men sen så ville dom gå hem till mig så då gjorde vi det då! :)

när vi kom hem till mig så sjungde vi singstar och skrattade! sen så gick vi ut och knäppte lite kort och sen gick vi in och spelade ett jätte roligt spel! :D hahaha, gud vad vi skrattade och åt lite godis! sen blev det att gå ut och sen så skulle dom hem då! ;( men det har iallafall varit as kul!♥ minne! men nu ska jag hitta på något roligt! :) pusss:*






Kommentarer
Postat av: theresej

sv: TACK :D

2010-09-11 @ 17:20:18
URL: http://thereseeejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0