Höst bilder! :D

hejhej! :) idag så har jag varit med selicia! vi mötes på pizzerian för att cykla ner till företagsmässan! :) när vi kom fram så var det massa olika företag och alla hade godis som man fick ta! ;) sen så när vi kom till stan så gjorde vi massa olika saker! haha matade fåglar med godis och dom var helt crazy! :) sen så efter ett tag så cyklade vi hem till selicia! sen så cyklade jag hem! ;D

när jag kom hem så kom jag på att jag och ida kunde äta på pizzerian idag så då gjorde vi det då! :) när vi kom fram så beställde vi direkt och satte oss ner och väntade på pizzan! ;D sen så gick vi hem. och då knäppte vi lite kort på löven m.m... sen blev ida sur så ni får bara se tre såna bilder ;( men iallafall imorgon så är det sista fotbollsmatchen! kommer sakna fotbollen nu! men nu till vintern så blir det slalom ist! :) men vi hörs! puuuss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0