Bjuder på bilder! :)

Tjeeeena! :) skolan idag var kul! ^^ matten gick faktiskt bra (yy) men iallafall så på slutet hade vi sy-slöjd och det var roligt, gjorde massa armband med madde. men madde fick ju lite damp eller hur man ska säga? hon skrattade typ hela tiden! :) sen så förljde jag selicia.

efter skolan så följde jag selicia hem. alle och ebba gjorde ju också det! :) när vi kom hem till selicia så åt vi en kaka och en bulle och saft!mums mums! ;DD sen gick vi ut och spelade fotboll. vi spelade fotboll i en timme ute på selicias gård och det var roligt! :) men sen så gick jag hem. men nu så ska jag träna på spanska läxan! puuuss:*




Kommentarer
Postat av: therese

det här var en snygg blogg! <33333333333

2010-09-28 @ 21:09:34
Postat av: Bc96

Snygga bilder;)

2010-09-29 @ 14:16:24
Postat av: Erika

sv: Tack, din med :)

2010-09-29 @ 15:44:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0