Rolig dag todayy! :)

Hellu! :)♥ Idag så har man orgenterat! jag och emilia vi kom 3 in i mål :) hihi. sen när orgenteringen var slut så gick vi tillbaka till skolan! ;) när vi kom till skolan så fick jag vänta på att fanny skulle komma så att jag kunde ta min väska och gå och duscha! :P sen när vi hade duschat klart så gick vi och tittade på film en stund sen blev det mat! sen efter lunchen så slutade vi alltså våran klass! :D

efter skolan när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och gjorde lite saker, sen så var det nån som knackade på dörren och gömde sig och det var selicia och ebba! ;D så jag var med dom en stund. vi spelade wii sen så gick vi ut och gjorde lite granna! :) hehe:P sen skulle dom hem då. men nu ska jag snart äta! puss:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0