Najs dayy today! ;D

hej på dig! :) skolan idag gick bra! (yy) idag så fick vi reda hur no provet gick och jag blev godkänd! gud så glad jag blir! men iallafall sista lektionen så hade vi syslöjd och det är kul! ^^ jag Isabell och Mathilda gjorde massa armband sen fick några dom och så.. :) det var kul.

efter skolan så var jag med Alle och Ebba hemma hos mig, vi fikade och spelade spel för sen så skulle dom hem. när dom åkte så satt jag och väntade på att pappa skulle komma för han och jag ska på pizzerian och äta! :D sen så på vägen hem så öppnade jag paket som pappa gedde mig ett present kort på 300kr och 10st lotter och jag van 50kr sammanlagt av lotterna! :) hihi. men ska gå nu! puuuusss:*



hihi har andvänt mina nya kläder idag som jag fick igår
när jag fyllde år! dom var jätttttee fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0