mums mums! :)

hej! sorry att jag inte bloggade när jag kom hem från skolan men gjorde liksom andra saker! ^^ hehe. men iallafall när jag kom hem från skolan så gjorde jag inget specielt, sen så blev det mat. hamburgare det var gott! :> sen s¨mötte jag och selicia varandra på pizzerian fär att gå till alle och fråga om hon ville vara med oss! ;D när vi kom hem till alle så var jag och selicia med henne och denise! vi gjorde lite saker och baksade sen gick jag hem! så nu ska jag snart lägga mig! kraaaam!♥



visst är vi kung på att baka!? :D
ska jag berätta en sak? :DD
jag ääääälskar att baka!♥

Kommentarer
Postat av: The crazzzzyyyy anja:)

kladdkakan:)

2010-10-21 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0