Läs! :D

Hej! idag var ju klassen i kyrkan men inte i typ i församlings gården tror jag det hetter, har noll kol! :D men i ala fall så var det inte så roligt! vi fick fika till och med! (yyy) gott. sen typ så gick vi in till ett vit hus mitten av kyrkogården och pratade lite där och fick gå ner i källaren där och gå in i ett kyl rum och där låg det två kistor som det var döda människor i hemskt! ;O

men efter det så fick vi tillbaka till skolan och åt lunch sen så hade vi matte! och sen så sista timmen så blev det elevensval najs det! (yyy) har ju skoltidningen! det var ganska kul. sen så efter det så fick man gå hem.. skickade ett sms till mamma och frågade om hon ville hämta mig men då var hon hos skolsyster så då gick jag ditt för hon var där med min lillasyster tova! :) sen åkte vi hem!

men nu så har jag precis ätit vofflor som blev kvar sen igår! mumms mumms! :D sen klockan halv 7 så ska jag på handbollsträning och det kommer att bli kul! vi har makträning oxå! (Y) hoppas att det går bra! sen när jag kommer hem så ska jag duscha och baka till mentortiden imorgon! får se vad man hittar på att baka! men ska sluta skriva nu! kram:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0