Jag är busig :D

hej bloggen! gud vad dålig jag är på att uppdatera! men jag måste ta och skärpa mig! men jag har inte haft nån lust och så.. ;) hehehehe. men iallafall så skol dagen var rätt okej faktiskt hade handboll på idrotten har börjat i det nu tror jag ska gå på fyra träningar sen så måste jag betala!

efter skolan så följde ebba & selicia mig hem skickade massor av låta och tränade på dansen en stund. sen så skulle dom hem och hämta pengar så skulle vi mötas och sen gå ner på stan! när vi var på stan köpte jag ett par byxor som jag kommer att andvända! men efter stan så åkte vi hem!

sen så ikväll var jag med ebba, selicia & alle en stund jag ebba och selicia vi skulle knacka på ett fönster på ett disco men då frågade vi om alle ville vara med oss. och det ville hon! (yy) så vi tittade in i fönstret och tittade på dicot en stund, och gud vad sugen jag blev att dansa! sen gick vi hem till alle! och körde mörktagen! grymt roligt^^ sen så gick vi hem då!  men vi kanska hörs imorgon! puuuuss:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0