Hihi! :)

hejhej! :) skolan idag var ganska rolig! :) hihi. hade idrott idag och jag fanny och karin orgenterade gick typ längst bort i skogen! :D hihi sen på vägen hem så kom Julia och hämtade oss eftersom vi var sena! =) sen så hade frida gjort illa sig och så.. :( men iallafall så har jag haft utväklingsamtal! usch- inte min grej! ;) men sen så hade jag elevens-val och då gick jag till skoltidningen efter som jag har det.

nu så är men hemma ska äta snart oxå! ikväll så ska jag emilia & selicia på gb och titta på några i vårann klass som spelar handbollsmatch! det kommer att bli kul^^ sen så åker man väl hem senare! - gud vad tröt jag är! lägger inte in några roliga bilder eller så! ;( måste ta och skärpa mig! :) hihi. men vi hörs! puss:*

 


Kommentarer
Postat av: ida

den låten är ganska bra :)

2010-10-08 @ 17:02:30
URL: http://idaduvet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0