gud vilken najs kväll! ♥

hej! :) idag så har jag varit på dollarstore med mamma, tova och elina! det var ganska kul! ^^ köpte en halsduk som är brun som som jag nu har på mig! den är as skön! sen när vi kom hem så åkte vi till morfar, mamma skulle göra några räkningar där och sen for vi och hämtade ida och tittade på mormors begravning! ;( saknar dig enormt mycket!♥ sen for vi hem och gjorde maten!

efter maten så åkte jag till alle! sen kom selicia och sen kom amanda vi skulle försöka skrämma amanda med det gick inte så bra! ;D hehe. sen så körde vi mörktagen det var as kuuuuul!!! :) mycket skratt också! :P sen så gick vi ut och busplingade bara på ett hus... sen gick vi hem till mig och körde mariokart och åt godis. dom gick hem för en stund sedan! men vi ses imorgon! puuuusss:*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0