Bjuder på bilder! :)

hejsan! :) ska ta och berätta om skoldagen idag! :) men i alla fall så var det en grym skoldag eftersom vi slutade tio över 1 ! ;DD det gillas! på idrotten så körde vi innebandy och det är grymt kul!^^ tycker jag i alla fall! :) hihi. så alla vet så skrattar vi alltid när vi är med varandra för vi har så grymt bra humor också! :)

sen efter skolan så åkte jag och selicia ner till stan för att vara med Fanny, janni & Anja! det var najs! vi möttes på lidel sen gick vi till konsum sen till bad huset och sen lidel igen! ;D ¨låter som vi är galna hönor. haha.:) sen så skulle anja, janni & fanny ta busen så då var jag och selicia på stan en stund gick till biblan och lånade en dator och då kom tre stycken som ''kallas för papprika'' eller asså jag säger att  det är paprika gänget! haha. sen så åkte vi hem. men vi hörs kanske mera ikväll eller imorgon! puss:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0