hemma från stan :)

hejsan hoppsan! :D idag så har jag varit  på stan med mamma & elina! sötaste elina! :) träffade många där nere! vi fikade på vesterlunds sen gick till gallerian där alla kläder är! sen efter det så åkte vi till sportringen och där köpte jag en tränings tröja som är grön :D i like green! (yy) så köpte jag en grön mössa! haha =) sen så köpte jag ett par vantar! som ni ser på bilden :)

sen efter stan så åkte vi till morfar och fikade lite granna och spelade yatzy :) och gissa vem som vann? jaa! :) hahaha. men sen så kom min morbror och min kusin saga och tova. tova hade badat med dom på badhuset. sen åkte vi och hämtade ida sen for vi hem! och nu är jag hemma ska väl äta om 2-1 timme kanske? men vi hörs väl mera senare kanske? kramen!♥


Kommentarer
Postat av: a

fin header !

2010-11-03 @ 18:49:06
URL: http://marschmallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0